Nieuw op YouTube: Behind the screens

Nieuw op YouTube: Behind the screens
2 min

Op YouTube start PSV woensdagmiddag met een nieuwe wekelijkse rubriek: Behind the screens. Een rubriek, mede mogelijk gemaakt door sponsor PHC, waarin je meer te weten komt over het telefoongebruik van de spelers van PSV, Jong PSV en PSV Vrouwen.

Tune in om 16.00 uur   
Iedere woensdag om 16.00 uur openbaart een PSV’er zijn mobiele telefoon en scrolt hij door zijn laatste appjes, notities, foto’s en vertelt hij welke muziek hij of zij heeft afgespeeld. Je vindt de video’s door naar YouTube.com/psv te gaan. Wist je dat je je kunt abonneren op ons YouTubekanaal? Dan krijg je automatisch een melding als PSV een nieuwe video online zet.

Over PHC 
PHC is al ruim tien jaar aan PSV verbonden. Het telecombedrijf bestaat inmiddels ruim twintig jaar en is onder de bezielende leiding van eigenaar Hans Loots uitgegroeid tot een bedrijf met ruim 55 medewerkers. Vanuit het hoofdkantoor in Eindhoven en haar regionale vestigingen richt PHC zich op het Midden- en Grootbedrijf in heel Nederland en voorziet haar klanten van alles op het gebied van communicatie. Met het motto ‘Klaar voor morgen’ biedt PHC de beste, slimste en meest efficiënte producten om het werk van haar klanten zo makkelijk en prettig mogelijk te maken. Klanten over één kam scheren werkt hierbij niet, daarom wordt er voor maatwerk gekozen. Altijd puur maatwerk.