PSV biedt excuses aan eigen supporters aan: 'Dat hebben we onderschat'

PSV biedt excuses aan eigen supporters aan: 'Dat hebben we onderschat'

19-09-2017 19:02
22

Tijdens de kraker tussen PSV en Feyenoord van zondag stonden er lange rijen buiten het Phillips Stadion. Dit was te wijten aan een verandering in het systeem van de kaartcontrole.

PSV heeft dinsdag een statement op de clubsite geplaatst, waarin het de ontstane problemen toelicht. 'Uit gegevens van PSV en de fabrikant blijkt dat de doorloopsnelheid van de nieuwe toegangspoorten, bij correct gebruik, niet afwijkt van de oude. Uit diezelfde gegevens blijkt wel dat verschillende Seizoen Club Cards een foutmelding geven bij een scan. Dat heeft te maken met het feit dat de pas anders moet worden aangeboden dan de afgelopen jaren het geval was.'

De Eindhovenaren bieden hun excuses aan voor de lange wachtrijen. 'PSV onderkent dat het de veranderingen in het aanbieden van de passen heeft onderschat. Om beterschap te bereiken zet PSV tijdens wedstrijden meer servicemedewerkers in om mensen te assisteren hun pas op de juiste wijze aan te bieden.'